?

Log in

No account? Create an account
[ Seencleyr_113 :: М Δ Й С Т Е Р Н Я # 1 1 3 ]
фото-мандрівки та замальовки історій з походів :: [ М Δ Й С Т Е Р Н Я # 1 1 3 ]
Лукка: екзотичні башти і акведук під боком 
17.01.18
Лукка автоматом потрапила на маршрут як тільки було відкрите перше фото з гугла - на ній був вид на місто з зеленою баштою. Ну, башта то з цегли, але зверху була галявинка з деревами. Таке то пропускати точно не можна! Потім було знайдено цікавий міст, з ще більш цікавою назвою - міст Диявола, а коли додався акведук, то все очевидне стало підтверджене кількістю точок на карті.

Акведук Ноттоліні

Якщо по порядку, то першим місцем на маршруті був акведук, так як починається за містом і тягнеться в напрямі центра більше ніж три кілометра. Вода ж прямувала аж до фонтанів поруч із собором Луки в центрі старого міста.
Хоча акведуки в мене більше асоціюються з чимось дуже старим і хочеться думати, що ще римляни стояли за цією будівлею, насправді ж будівництво почалось у 1823 році. Акведук слугував для доставки гірської води аж до 1928 років, але з початком будівництва траси, що перетинає акведук по середині, центральні арки довелось розібрати.
1. Початок акведука:
2.
Вздовж акведука далеко не заїдеш, але пройти погуляти там є де. Також на початку зразу ж на очі потрапляють піші маршрути, а під час підготовки мені траплялось багато фотографій з піших прогулянок-екскурсій.
3.
Хоча з виду воно все одноманітне - арка, арка, о, ще одна арка, але гуляти там приємно.
4. Панорама:
Найцікавіше ж починається там де знаходиться колодязі
5. Початок акведука:
6. Не знаю як ці штуки називаються, але гуляти там було цікаво:

7. Не звичний формат цегли:
8. Зелень і каміння:
Біля початку акведука є кранік в якому періодично утворюється черга з машин - народ набирає воду цілими баклагами.
9.
10. Ще один ракурс:

Лукка

11. Романська базиліка с кампаніллой Сан-Мікеле-ін-Форо
Місто має багату історію і це помітно з основної пам'ятки - овальної площі, форму якої найкраще видно з башт.
Чому воно має таку трохи дивну форму? На місці площі де зараз по периметру розмістились кафешки, ресторани та піцерії, у I-II сторіччях нашої ери був справжній амфітеатр і проходили бої гладіаторів. Як пишуть історичні довідки: амфітеатр в Луккі був двоярусним і був утворений з більш ніж 50-ти арок, а місця в ньому вистачало на 1000 відвідувачів.
Зараз на площу можна увійти через чотири входи, але лише один із них співпадає з оригінальним входом (найнижчий). В свій час це місце використовували і як фортецю, барикадуючи входи. Але з часом амфітеатр таки був знищений і перетворився на каменоломню - з нього будувалось місто поступово утворюючи сучасний вид міста з його баштами, адже саме на них і пішло перше каміння. Наступний етап для вже колишнього амфітеатру настав коли залишки галерей використали в якості фундаменту і почалось зведення будинків по периметру площі, зберігаючи її стару овальну форму
12. Площа:
13. Башти:
Колись в місті налічувалося близько 250 таких веж, які виконували житлові і захисні функції, а сьогодні залишилося тільки дев'ять.
Самою знаменитою з них є башта Гуїніджи (Torre Guinigi) - саме та башта яка і привернула мою увагу до міста. Сімейство власників башти були фактично правителями Луккой на рубежі XIV-XV сторіч. І звичайно як і всі хотіли продемонструвати свій статус, звівши башту. Але пішли більш винахідливим шляхом: вони прикрасили свою башту галявиною з дерев. На верхівці башти вмуровані ящики з сімома кам'яними дубами.
14. Види з "дубової" башти:
15. Різнокаліберні будиночки:
16. Башти:
В місті є де погуляти, але в мене вистачило часу лише на одну башту і прогулянок навколо площі.

Міст диявола

Ponte della Maddalena (Міст Марії Магдалини) - один із численних середньовічних мостів, відомий як Ponte del Diavolo (Міст диявола), був життєво важливим сполученням між Римом та Францією.
Побудований в IX сторіччі. Із історичних довідок цікавим є "у 1670 р. генеральна Рада Республіки Лукка видала указ, який забороняв проходити міст з жорнами (?) та мішками з борошном для збереження структури". Міст пережив численні ремонти, а на початку XX сторіччя в мості додано нову арку (можна помітити, що в неї склепіння зроблено із цегли, а не з каменю як в інших) для залізно-дорожнього сполучення.
17. Назва назвою, але цікавий він через дивну конструкцію:
18.